Paskelbta ataskaita apie tai, kaip Erasmus+ projektai ugdo skaitmeninius įgūdžius ir įtrauktį

Leidinio paskirtis – įkvėpti profesinio mokymo praktikus, profesinio mokymo politikos formuotojus ir kitus suinteresuotus asmenis ateities iniciatyvoms.

Paskelbtoje ataskaitoje identifikuoti sėkmės veiksniai ir pateikti geros Erasmus+ projektų praktikos pavyzdžiai apie tai, kokias galimybes profesinis mokymas siūlo skaitmeninių įgūdžių ugdymo bei pažeidžiamų grupių darbinės įtraukties srityje.

Leidinyje nurodyta kaip Erasmus+ projektai prisidėjo prie pagrindinių ir pažangių skaitmeninių įgūdžių tobulinimo pirminio ir tęstinio profesinio mokymo srityje, taip pat jų indėlis į mokymosi ir karjeros galimybių plėtojimą jaunimo, kuris nedirba ir nesimoko ir kitų pažeidžiamų grupių atžvilgiu.

Išsamūs 30-ies atvejų tyrimai leido identifikuoti tokias svarbias sritis kaip:
• dirbtinis intelektas, virtualioji ir papildyta realybė profesiniame mokyme;
• konkrečiai pramonei būdingi skaitmeniniai įgūdžiai – pavyzdžiui, žemės ūkio, sveikatos ar logistikos sektoriuose;
• novatoriški suaugusiųjų švietimo prieinamumo didinimo metodai ir daugelis kitų.

Ataskaitos priede yra pateikiamas 100 įkvepiančių gerosios praktikos pavyzdžių.

Parengta pagal EK pranešimą spaudai.

Comments are closed